piątek, 19 lipca 2013

Info

No heeej! ;**
Teraz jestem u babci nad morzem. Będę raczej wstawiać tylko posty informacyjne takie jak ten, choć może uda mi się ulepić coś ładnego i tu wstawić ;D (oczywiście wzięłam modelinę). Próbowałam też nakręcić jakiś tutorial, ale wyszedł taki sobie xd Spróbuję może jeszcze raz...
A co tam u Was? Jak mijają wakacje ;3 ?

 
A co mi tam xD
Wstawię jakieś stare zdjęcia, bo ostatnio jakoś tu pusto :(
(na serio są dość stare)
i sorki za takie brzydkie tło na zdjęciach xDD

Króliczki 



Pou
 

8 komentarzy:

  1. Śliczniutkie :) Króliczki Ci ślicznie wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te Pou ;)
    Uwielbiam je <3
    Obserwuję bloga, bo mi się bardzo spodobał. Czekam na Twoje nowe dzieła .
    Pozdrawiam, Nusiabella.

    Zapraszam również do siebie.
    blog-with-the-stars.blogspot.com
    ana-photographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję zrobić takie króliczki jakie słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog , masz ciekawe pomysły zapraszamy do nas http://moda-przemija-coco-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog ;3. Ten Pou mnie rozbraja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pou świetne <3 a króliczki też słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne , te kroliczki podbiły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahhaa, nie no Pou jest przegenialny. Zrób z niego kolczyki i załóż. Ludzie będą pożerać je wzrokiem.
    Króliczki są boooskie. Świetnie je wykonałaś. Zazdroszczę Ci talentu do modelowania. Też bym chciała umieć robić tak boskie prace.

    OdpowiedzUsuń