czwartek, 2 stycznia 2014

Torcik :D

Cześć!
Jak minął Wam sylwester? Mi nawet spoko :D Byłam u koleżanki ;3 Jakoś wybitnie długo nie posiedziałam (bo do 3) bo byłam jakoś niewyspana i już oczy same mi się przymykały xD Ale ogólnie fajnie.
Huehue, pewnie część z Was idzie dziś do szkoły xD Ja mam wolne ;3 Aż do 8 stycznia, jupiiii !! <3
Niby mam tyle wolnego, ale i tak muszę zakuwać do konkursów ;-; Nie chce mi się! I jeszcze od razu po powrocie do szkoły sprawdzian z historii.....masakra ;c   

Toorcik!!









5 komentarzy:

  1. Ślicznie ci wyszedł :)

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara :D Ja mam niedługo koniec semestru i mnóstwo popraw i sprawdzianów... Tragedia po prostu. Ale na szczęście teraz długi weekend, zdążę coś nadrobić... :D

    Świetny torcik! Nie mam pojęcia jak go wykonałaś, wstaw kiedyś tutorial, proszę :D Może zarazisz mnie swoją pasją :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowy torcik <3 :)
    Zapraszam do siebie na Candy, może coś się przyda? :)
    http://kamalepi.blogspot.com/2013/12/candy.html
    Pozdrawiam,
    K3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmniam super wyszła kokardka.
    Zapraszam yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń